شرکت داروسازی سجاد دارو
کیفیت ضامن سلامتی
شرکت داروسازی سجاد دارو شرق
با بیش از ۲۰ سال تجربه، به مراقبت از نیازهای رو به رشد جامعه ما می‌پردازد. این شرکت، از معدود شرکت‌های خصوصی در صنعت داروسازی است که با بکارگیری نیروهای متخصص و با تجربه، همواره در راستای بهبود کیفیت و افزایش رضایتمندی مصرف‌کننده قدم برداشته است. در این راستا و با عنایت خداوند متعال، در سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ گواهی آکردیته آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت خود شده و به عنوان آزمایشگاه رسمی همکار سازمان غذا و دارو مجاز به فعالیت جهت آزمایش محصولات می‌باشد. از دیگر افتخارات این شرکت، موفقیت در اخذ گواهی نامه GMP برای خط تولید جامدات برای دومین بار است. این مجموعه افتخارات در کنار گواهینامه ISO9001-2008، شرکت سجاد دارو شرق را بعنوان یک عضو پیشرو در کیفیت صنعت داروسازی کشور تبدیل کرده است و منجر به تولید محصولات با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی گردیده است. مطالعات اثربخش آزمایشگاهی و بالینی در این شرکت، در شرکت‌های معتبر و تاییدهای سازمان غذا و دارو انجام گرفته و این امر منجر به عرضه محصولات با کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی شده است.
قبل
بعدی
شرکت سجاد دارو شرق در حال حاضر با تولید بیش از ۵۰ نوع قرص و کپسول، تلاش می‌کند برای التیام بخشی به بیماران و تأمین بخشی از نیازهای دارویی داخلی و خارجی. این محصولات با همکاری شرکت‌های پخشی اعم از سینا پخش ژن، رازی، پوراپخش، ممتاز، محیا دارو، دایا دارو، بهداشت سلامت آوندفر، شیمی درمان اوسینا، به پخش دارو، طبیعت زنده (سینره)، سینا پخش صبا، مشکات فارمد توزیع، نوش دارو مداوا، سلامت پخش هستی، البرز، آرتا پخش آداک و… در داخل کشور توزیع می‌شوند.
برنامه‌های آتی شرکت سجاد دارو شرق برای توسعه سهم بازارهای داخلی و خارجی عبارتند از: معرفی شرکت، افزایش سبد دارویی و توسعه خطوط دارویی سافت ژل، داروهای کم حجم و حجیم، داروهای تزریقی و خطوط بیوتکنولوژی. علاوه بر این، با توجه به افزایش ظرفیت خطوط دارویی و دریافت گواهینامه‌های GMP و GLP، شرکت سجاد دارو شرق علاقه‌مند به همکاری در کلیه امور آزمایشگاهی از قبیل آزمایشات و فرمولاسیون فرآورده‌های مختلف دارویی و همچنین تولید تحت لیسانس، تولید بر اساس قرارداد (contract manufacturing) و … می‌باشد.
علاوه بر این، شرکت سجاد دارو شرق به عنوان تنها واحد صنعتی نمونه استان خراسان رضوی در گروه محصولات صنایع غذایی و بهداشتی و تنها تولیدکننده نمونه در زمینه ساخت دارو در حوزه دارو در سالهای ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ انتخاب شده است و موفق به دریافت تقدیرنامه و لوح و کارت کارآفرین شده است.
امیدوارم با استفاده از مشاوران فرهیخته و تلاش روزافزون، علاوه بر حفظ دائمی کیفیت محصولات، بتوانیم در راستای ارتقا سطح علمی و کیفی صنعت داروسازی ایران پیشرفت کنیم.